1. Definities

In de algemene voorwaarden wordt verstaan ​​onder: Behandelovereenkomst: alle overeenkomsten die Neusreconstructiekliniek met een cliënt sluit met betrekking tot een behandeling. Cliënt: de wederpartij van Neusreconstructiekliniek bij het aangaan van de behandelovereenkomst. Behandeling: alle medische en cosmetische behandelingen die Neusreconstructiekliniek uitvoert. No show: het niet verschijnen of niet verschijnen op afspraken.

2. Uitzonderingen op de Algemene Voorwaarden

Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien Neusreconstructiekliniek hiermee uitdrukkelijk en schriftelijk heeft ingestemd. De cliënt doet afstand van de toepasselijkheid van zijn of haar algemene voorwaarden.

3. Resultaten van medische behandelingen

Alle behandelingen die door artsen worden uitgevoerd, vallen onder medische/gezondheidsbehandelingen. De arts heeft een inspanningsverplichting en geen resultaatsverplichting.

4. Resultaten van cosmetische behandelingen

De arts heeft de plicht de behandelingen naar beste weten en kunnen uit te voeren en heeft geen resultaatsverbintenis. Wij kunnen het resultaat of een ongestoord verloop nooit garanderen: complicaties kunnen altijd optreden, zoals infectie, blauwe plekken, weefselnecrose en gevoelloze huid. Absolute symmetrie kan bij dubbelzijdige operaties niet worden gegarandeerd. Soms is een extra operatie nodig om een ​​beter eindresultaat te verkrijgen. Deze extra operatie kan extra kosten met zich meebrengen.

5. Uitvoering van de behandelovereenkomst

Neusreconstructiekliniek zal de behandelovereenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren. Neusreconstructiekliniek heeft het recht bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door derden, indien een goede uitvoering van de overeenkomst dit vereist. Neusreconstructiekliniek hoeft hiervoor geen toestemming van de cliënt te verkrijgen.

6. Vertrouwelijkheid

De Neusreconstructiekliniek is verplicht tot geheimhouding tegenover derden die niet bij de uitvoering van de opdracht betrokken zijn. Deze geheimhoudingsplicht betreft alle informatie van vertrouwelijke aard die door de opdrachtgever aan de Neusreconstructiekliniek ter beschikking is gesteld. De geheimhoudingsplicht geldt niet indien de wet openbaarmaking van bepaalde gegevens vereist. De Neusreconstructiekliniek is gerechtigd de verkregen informatie te gebruiken voor statistische doeleinden. De Neusreconstructiekliniek draagt ​​er zorg voor dat de informatie niet herleidbaar is tot de individuele opdrachtgever.

7. Aansprakelijkheid voor persoonlijke eigendommen

Neusreconstructiekliniek is niet aansprakelijk voor schade aan of verlies van eigendommen van de cliënt. De cliënt dient de nodige zorgvuldigheid in acht te nemen om schade aan of verlies te voorkomen en is niet aansprakelijk voor schade aan of verlies van zijn eigendommen.

8. Annulering van een afspraak of niet verschijnen

Het kan voorkomen dat een afspraak niet door kan gaan. Neusreconstructiekliniek biedt de mogelijkheid om een ​​afspraak kosteloos te annuleren, maar onder bepaalde voorwaarden: Consulten (intakes, voorbereidende gesprekken en/of controles) dienen minimaal 48 uur van tevoren te worden geannuleerd, anders worden er consultkosten van € 75.00 in rekening gebracht. Cosmetische behandelingen (injectables & huidverbetering & haarbehandelingen) kunnen tot 2 werkdagen van tevoren worden geannuleerd (zonder financiële gevolgen). Bij annulering van cosmetische behandelingen binnen 2 werkdagen (waarbij de dag van annulering en de dag van de behandeling niet zijn meegerekend), worden er consultkosten van € 75.00 in rekening gebracht.

Alle annuleringen moeten minimaal acht weken vóór uw geplande operatie worden doorgegeven. Als u uw operatie binnen acht weken voor uw geplande operatiedatum wilt annuleren of verplaatsen, worden er annuleringskosten van 50% van de operatiekosten in rekening gebracht. Als u uw operatie binnen vier weken voor uw geplande operatiedatum wilt annuleren of verplaatsen, worden er annuleringskosten van 80% van de operatiekosten in rekening gebracht. Een aanbetaling of vooruitbetaling om uw afspraak veilig te stellen, wordt niet terugbetaald en kan bij annulering worden verbeurd verklaard.

Als u zonder voorafgaande kennisgeving niet verschijnt voor uw geplande operatie, brengen wij u annuleringskosten in rekening ter hoogte van 100% van de operatiekosten. Mochten wij uw operatie om welke reden dan ook moeten annuleren of verplaatsen, dan stellen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte en doen wij ons best om u een nieuwe operatiedatum te geven. Mocht u herhaaldelijk moeten annuleren of verplaatsen, dan behouden wij ons het recht voor om toekomstige afspraken te weigeren en/of extra kosten in rekening te brengen.

Afspraken dienen telefonisch of per e-mail te worden geannuleerd.

*Tenzij het tegendeel bewezen wordt, blijft de administratie van de Neusreconstructiekliniek van kracht totdat er volledig bewijs is dat een dergelijke afspraak daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.

9. Identiteit en verstrekking van informatie

De cliënt verstrekt de arts/therapeut, mede naar aanleiding van diens vragen, naar beste weten de informatie en medewerking die hij/zij redelijkerwijs nodig heeft voor de uitvoering van de behandelovereenkomst. Dit omvat tevens het tonen van een identiteitsbewijs. Iedere cliënt dient zich op eerste verzoek van Neusreconstructiekliniek steeds te kunnen legitimeren met een wettelijk erkend identiteitsbewijs. Indien een cliënt op eerste verzoek van Neusreconstructiekliniek een dergelijk identiteitsbewijs niet kan tonen, is Neusreconstructiekliniek gerechtigd de behandelovereenkomst op te schorten.

10. Beëindiging of opschorting van de behandelovereenkomst

Beëindiging of opschorting van de behandelovereenkomst is mogelijk indien de cliënt zich onbehoorlijk of oneerlijk gedraagt ​​jegens Neusreconstructiekliniek of haar medewerkers dan wel jegens medecliënten.

11. Betaalvoorwaarden

Betalingen dienen minimaal 8 weken voor de dag van de behandeling te worden voldaan. De aanbetaling geldt als bevestiging van de datum van de behandeling en dient binnen 1 week na ontvangst te worden voldaan.

12. Prijswijzigingen

Neusreconstructiekliniek behoudt zich het recht voor de tarieven op de prijslijst zonder nadere aankondiging te wijzigen. De nieuwe tarieven gelden vanaf het moment van publicatie. Afwijkende prijzen elders worden niet in aanmerking genomen. Hetzelfde geldt voor offertes, maar alleen zolang de offerte geldig is. Indien men na de vermelde offertedatum reageert, gaat de cliënt automatisch akkoord met de nieuwe prijs.

13. Aansprakelijkheid van Neusreconstructiekliniek

De aansprakelijkheid van Neusreconstructiekliniek, zowel voor directe schade als voor gevolgschade, en voor zover deze gedekt wordt door haar aansprakelijkheidsverzekering, is beperkt tot het bedrag dat door de verzekeraar wordt uitgekeerd. Indien de verzekeraar in enig geval niet tot uitkering overgaat, of de schade niet door de verzekering wordt gedekt, is de aansprakelijkheid van Neusreconstructiekliniek beperkt tot het factuurbedrag. Rechten op schadevergoeding wegens aansprakelijkheid vervallen zes maanden nadat de laatste controle van de behandeling door de arts/therapeut heeft plaatsgevonden.

14. Aansprakelijkheid in het kader van de bedrijfs- of beroepsuitoefening

Tevens aanvaardt Neusreconstructiekliniek geen aansprakelijkheid voor schade die de cliënt lijdt in het kader van de uitoefening van een bedrijf of beroep (waaronder schade voor gemiste werkdagen en/of voor het niet op tijd verschijnen op de werkplek).

15. Klachtenbehandeling

Voor ons klachtenbeleid verwijzen wij u naar onze website: https://www.faceinstitute.nl/complaint-process

16. Communicatieve uitingen

Het is verboden om uitingen van Neusreconstructiekliniek, ongeacht de vorm en het medium, zoals website-inhoud, schriftelijke en mondelinge communicatie, Facebookberichten, foto's en drukwerk, voor eigen doeleinden te gebruiken zonder schriftelijke toestemming van Neusreconstructiekliniek.

17. Nauwkeurigheid van informatie

Neusreconstructiekliniek streeft ernaar om correcte informatie op de website te verstrekken. Desondanks is het mogelijk dat de website onjuistheden bevat. Indien u dit constateert, verzoeken wij u Neusreconstructiekliniek hiervan op de hoogte te stellen via info@faceinstitute.nlEr kunnen geen rechten worden ontleend aan het per ongeluk plaatsen van onjuiste informatie door Neusreconstructiekliniek.

Kwaliteits- en klachtenprocedure

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en doen er alles aan om dit te garanderen. Ondanks onze zorg en inzet kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. U kunt erop vertrouwen dat wij uw klacht serieus nemen en er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen. Uw klacht helpt ons bovendien onze dienstverlening te verbeteren.

Wat kunt u doen?

U kunt uw klacht per e-mail naar ons kantoor sturen: info@faceinstitute.nlBeschrijf uw klacht zo nauwkeurig mogelijk, inclusief de behandeling(en), behandelaar(s), locatie en tijdstip(pen). We nemen zo snel mogelijk contact met u op en doen ons uiterste best om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

Klachtenfunctionaris

Mochten we er om welke reden dan ook niet samen uitkomen, dan kunt u contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris. Deze functionaris is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen. U kunt hem bereiken via klachtenengeschillen@dokh.nl en telefonisch op 072-520 8325.

AFSPRAAK MAKEN?

Laat uw nummer achter en wij bellen u terug